Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan

  • masa pelepasan:2024-03-05 10:50:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:404
  • Penerangan pantas:

    Tando Muhammad Khan,Oil leakage of cast iron partsFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Tando Muhammad KhanOrang yang bertanggungj

Kandungan artikel

Oil leakage of cast iron parts

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Tando Muhammad KhanOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

AnjalaTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,Tando Muhammad KhanPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyak, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

indeks kualitiGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila pengubah keluar dari fasa, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Jabatan KewanganGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,Tando Muhammad KhanKapasiti pengubah distribusi, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Tando Muhammad KhanKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

TandoMuhammadKhanMaklumat produk lain
  • Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

    Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

  • PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

    PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

  • PerancisPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriApakah struktur biasa?

    PerancisPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriApakah struktur biasa?

  • PerancisLift bebas penghalang hidraulikTindak balas terhadap masalah

    PerancisLift bebas penghalang hidraulikTindak balas terhadap masalah

  • SunggalPembuat pengubah distribusiPenjelasan pemeriksaan industri

    SunggalPembuat pengubah distribusiPenjelasan pemeriksaan industri

  • ElblagHydraulic guide rail lifting platformPengetahuan industri

    ElblagHydraulic guide rail lifting platformPengetahuan industri

  • ElblagTekanan hidraulik paksi naikApakah syarat untuk pemasangan

    ElblagTekanan hidraulik paksi naikApakah syarat untuk pemasangan

  • DublinBridge boarding forklift mudahSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    DublinBridge boarding forklift mudahSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • segera:Peringatan: Maklumat Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan memberi anda Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan. Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Tando Muhammad KhanAplikasi pengubah jenis keringBahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!